Wednesday, October 19, 2011

Anhnii min hair teghed l nadaas bur moson yavaad ogson...

Bi zursan zurgand chin hurhed neg l sonin medremj torson...
Biyend chin bish setgeld chin garaaraa hurch bgaa yum shig sanagdsan
Biyelehgui husel zurhen dotor denduu iheer ovolzoj
Bitgii gej amandaa buvtnavch ali hediin zurh jargaad ehelchihsen bsan
Yamhiin todii ch oron zainaas
Yaj ch husej temuuleed tand hurch chadahgui bolohoor ch teruuu
Yarihgui mortloo denduu ihiig oguulen nadad medruuleh ter zuragnii chin omno
Yavj chadalgui saataad hichneen ch udav daa
Moriig chin bish setgeliig chin nalaad
Moch, minut, tsag ongorood holdon holdjee
Ter zurgiig zursan setgeltei hamt tevrelden yamarch ih jargav daa
Tegtlee ih hairlasan hairiig min daanch ta oilgohgui zurag chin l oilgoson
Hervee ta zursan zuragtaigaa yamar negen heleer yaridag bol
Heden zuun tsagiin huleeseer hulegdsen hairiig min
Helj ogoh l bh daa tand
Henhdeg tseejnii chin tsaadah zurhend chin bur moson hadah baisan baih
Bi tendees garaad yavsan ch
Bie min hamt yavaad setgel tend uldchihsen
Oir bhdaa oodoos chin egtselj hanatlaa shirtej chadaagui ee
Odoo l neg huslee biyeluuley geed hichneen ch udaan ter zurgiig shirtev deee
Setgel min chi hezee ireh gej bn biye chin end baina
Seruu tatan jinduulsen havriin ter l odor anhnii min hair nadaas bur moson yavaad ogson       S-d
/ diplom hamgaalaltiin daraa.../

No comments:

Post a Comment