Friday, October 21, 2011

Uuchlaarai gedeg ug zohih ch yumuu ugui ch yumuu buu meddee durlal min

Hamgiin suuld bid hezee negnee hairiin ugeer enhriilen duudsan yum be
Haana hezee ahij chi bid hoyor  yamar uchirlaar uchirah bol
Harts chin ter uyed namaig yaj shirteh bol
Haa hamaagui tanihgui yum shig hajuugaar zoroh bolov uu
Hamgiin suuld bi chinii ovroos bosohdoo uzen yadah setgeleer nutsgen biye huvtsaslasan
Haalgiig chin chigleed alhahdaa ergej harhiig ch huseegui harin chi min untaj baisan
Chamd durlaj baisan uyuud baisan...unen shuu bi uuniig nuuhgui
...
Hamgiin suuld chi nadad yamar ugiig uneneesee helsen yum be
Hairlaj enhriildeg baisan ugee hen gegch busguin ovort uldeesen yum be
Tevrehdee hurtel huiten namaig daaruulsan harin chi daarsanuu minii unseltend
Tevcheer zaan  uzen yadah setgelee ovort chin uldeej chadalgui ooriigoo  huvtsaslasan
Hair huuchirahaaraa uzen yadalt boldog gesen 
Haana hezee bi chamtai yamarhan uchirlaar uchirah bol doo  2007 on  

chamaas holdood yavahdaa bi ingej bicheed yavj bj bilee getel 4 jiliin daraa sanaandgui taaraldaad yamar ih haij hairlasang chin sonsood suuj bh ch gejdee. Ter uyed bi bugdiig buruu bodoj bj namaig uuchlaarai gehees oor ug nadaas garsangui eeeee Uuchil durlal min namaig. Odoo uuchil gedeg ug tsagaa olson ch yumuu ugui ch yumuu buu meddee gehdee l uuchil durlal min. Yamar ih tsag hugatsaag bi chamguigeer aldaa ve...

Onoodor...
Chinii min ineemsegleleer ehellee
Ogloo buhen iim baigaasai

No comments:

Post a Comment