Wednesday, May 7, 2014

Эзэнтэй шүлгүүд...

Гарыр нь аясаар бурхан галбир бүтээх
 Гансрал болоод тачаал хоослох эгшинд
Ганц чиний өвөрт би нүцгэнч
Гараас атган тачаадах чи хүнийх

Навч…яг чиний уруул шиг
Найланхай зан, янаг төрх сэдрээх
Налан суух эр бие
Намайг ганхуулах эгшин хичнээн янаг…

Үгүйрч хоосорсон сэтгэлийн орон зайд
Үлдэх шалтаг, үнсэх үнсэлтийн эзэн болсон
Надад олдохгүй
Нарнаас унасан гэгээ минь дээ…

Нарыг мартмаар…намайг гэх хэн нэгнийг мартмаар
Наснаасаа түрүүлэн баяр гунигаа эдлэмээр
Надаас холдох гансралд үхтэл дасмаар
Нарнаас олсон жаргалдаа итгэмээр…
Чамдаа хайртай

Миний хэвлийд бүрэлдсэн, түүний минь инээмсэглэлийг дуурайсан тэр бяцхан ертөнц бол миний нар…нарны тухай бичээд л бмаар…

Ээ атгахан зүрх-г эзэгнэгчмин
Эр биендчинь уусан
Эд эсээрчинь мэдэрч
Чи салхи шиг
Намайг цэцэг шиг найгуулах
Энэ шөнө
Нүцгэн биес…таалалцана

Дур эзэндээ дутсан
Дурсамж зүрхэндээ ахдсан
Дуулж нэг үзээд болохгүй бол уйлж нэг үзсэн
Дурлал гээчээс өөрийгөө чөлөөлж үл чаднам

No comments:

Post a Comment